Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 06.05.2024, 00:22

Сайт Голдашівської загальноосвітньої школи

Меню сайту
Категорії розділу
Корисне для вчителів [2]
Напрацювання вчителів нашої школи
Корисне для батьків [0]
Міні-чат
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Допомога вчителям

Головна » Файли » Корисні матеріали » Корисне для вчителів

Урок подарунок: Особиста гігієна
[ Викачати з сервера (1.10 Mb) ] 09.11.2015, 21:28

УРОК –ПОДАРУНОК

З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я

2 КЛАС

ТЕМА «Особиста гігієна. Догляд за зубами»

Вчитель : Кваша Тетяна Полікарпівна

                               село Голдашівка

район Бершадський

область Вінницька

УРОК - ПОДАРУНОК

Тема. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Практична робота Як правильно доглядати за порожниною рота.

Мета .Розповісти учням про ранкові та вечірні гігієнічні процедури; поглибити знання

про значення гігієнічних навичок; учити доглядати за ротовою порожниною; вихову¬-

вати бажання використовувати набуті гігієнічні навички у повсякденному житті за

різних умов.

Обладняння. Ілюстрації, презентація, Лялька, Картки, Віник , миска, Мило.

Тип Уроку . Урок формування та вдосконалення знань , умінь та навичок

 

                                               Хід уроку

І Організація учнів

Встали , діти , всі рівненько .

Посміхнулися гарненько

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

У нас сьогодні незвичайний урок , а саме урок – подарунок.

А який подарунок ви б хотіли б отримати?(Такі подарунки ви отримуєте від батьків)

А до нас завітало багато гостей. Але ще є один незвичайний гість –це Зубчик. 

Який вам запропонує цікаві завдання,дасть багато корисних порад – це і буде для вас подарунок.

ІІ Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності.

_ Якою справою займаються звірята?

-              А що робить киця? 

А для чого людям потрібно вмиватися?

Розповідь учителя

Ти вже знаєш , що чистота – це запорука здоров’я.І тому правила особистої гігієни треба виконувати щодня.

А зараз послухайте пісеньку Мийдодира . До чого закликає він?

Отже,що ви зрозуміли?

Зранку потрібно мити руки , обличчя, вуха. Почистити зуби. Витертися сухим чистим рушником.

Протягом дня не забувати мити руки після прогулянок, відвідуванням туалету, перед вживанням їжі.

    Увечері перед сном слід умитися , почистити зуби, вимити ноги з милом.

ІІІ Вивчення нового матеріалу

 1 Повідомлення теми

2 Поміркуйте! Скільки бактерій зібрано на брудних руках.

3 Гра « Намалюйте портрет» Намалюйте вірус , яким ви його уявляєте. 

Щоб позбутися мікробів потрібно…подружитися із засобами гігієни

 

 

 

4( Кошик із засобами . Дитина відгадує і показує відгадку)

 

•              Маю я зубців багато,

Зачешу вас, як на свято. (Гребінець)

•              Я — м’якенький і завзятий,

Люблю діток витирати. (Рушничок)

•             

•             

•              Як голівку будеш мити —

Не забудь мене налити. (Шампунь)

              Мию , мию залюбки ,

              Мию там , де брудно.

              А купатись не люблю, бо від того худну. ( мило)

 

•              Ти нас, мабуть, знаєш, друже.

Ми тобі потрібні дуже!

З нами вірно ти дружи,

Свої зуби збережи. (Зубна паста і щітка)

 

Правила догляду за шкірою.

Тіло людини вкрите шкірою, крізь яку виділяється піт та жир. На ній збирається пил, бруд. Тому обов’язково слід звільнити шкіру від бруду.

Вмиватися і руки мити треба щодня, купатися раз на неділю. Голову також необхідно мити регулярно, використовуючи шампунь І не забувати мити вуха. Щоб не трапилась така пригода.

 

  ВІрш

Стрілись мухи дві весною

Говорили між собою.

 Каже муха другій мусі:

-              Щось дзвенить у мене в вусі.

-              І сказала друга муха.

-              Ти погано мила вуха.

-              Як не будеш вух ти мити .

Будуть вуха ще й боліти.

Практична робота( миття рук)

Правила миття рук. (вивчають) (Миска ,мило) 

Робота в парах « Пазли»

 

Фізкультхвилинка Сонечко  проснулось, потягнулось, в різні боки повернулось Стали квіти виростати ,пташки голосно вітати , стали діти танцювати , любе сонечко вітати.

Правила догляду за зубами.

Експеримент

Учитель насипає пісок поблизу стіни.

—            Вам подобається, коли в нас стало брудно в класі?Що ж потрібно зробити?

—            Дійсно, слід підмести. (Один з учнів підмітає.)

—            Коли ми їмо, на зубах залишаються залишки їжі, подібні до цього сміття. А що ж виконує роль віника? Так, зубна щітка. Сам( вона вимітає залишки їжі, вичищає щілинки між зубами. Наша промисловість випускає різноманітні зубні щітки.

В мене щітка зубна,

Подивіться, ось вона.

Зверху вниз і навпаки Чищу зуби залюбки.

—            Зуби чистити треба вранці та ввечері, не користуватися чу-жою зубною щіткою. Почистивши зуби, щітку слід промити і по-ставити у склянку, догори голівкою. Не можна колупати зуба гол-кою чи шпилькою, слід користуватися зубочисткою. ПІСЛЯ ЇЖІ потрібно прополоскати рот теплою водою.

—            Якщо ви не чистите зуби, мікроби в роті швидко розмножу¬ються і виробляють кислоту, що руйнує зуби.

—           

Щоб здорові мати зуби,

Треба чистити їх, любий,

Після їжі. Знай це чітко!

Є для цього паста й щітка.

(перегляд мультфільму) Крокодил

Перегляд як зберегти зуби здоровими

 

Робота з підручником. Вірш « Хвора Киця»

-Які поради дав лікар киці?

Гра «Так чи ні?»

Якщо ти згоден із тим, що почуєш, скажи: «Так» - і плесни в долоні.

1.            Вмиватися потрібно щодня вранці і ввечері. Так чи ні?

2.            Зуби слід чистити вранці, ввечері і вночі. Так чи ні?

3.            Перед сном треба мити ноги. Так чи ні?

4.            Мити руки потрібно в один і той самий час. Так чи ні?

5.            Чистити зуби слід зубною щіткою і пастою. Так чи ні?

 

6.            Щомісяця треба перевірятися у стоматолога. Так чи ні?

 

Практична робота

(Змагання.)

На столі розкладені різні предмети - щітка для одягу, зубна щітка і паста, склянка, руш¬ник, мило тощо.

Два учні вибирають предмети, потрібні для того, щоб почистити зуби. Потім показують, як вони чистять зуби. Решта учнів спостерігає. Піс¬ля закінчення діти вказують на помилки, обго¬ворюють їх.

Хто зробив усе правильно - той переміг.

 

Пам’ятка «Як зберегти зуби здоровими» .

•              ( Спочатку треба вимити руки з милом.

•              Зубну щітку добре промити під струменем води і струсити.

•              Нa щітку вичавити трохи зубної пасти.

•              Верхні зуби слід чистити згори вниз, нижні — знизу догори. Кілька разів, несильно натискаючи, провести щіткою праворуч і ліворуч; так само чистять зуби і зсередини.

•              Потім необхідно добре прополоскати рот водою кімнатної темпе¬ратури.

•              Ретельно промити зубну щітку, струсити і поставити в склянку ручкою вниз, щоб щітка добре просохла.

•              Зберігати свою зубну щітку, пасту слід у зразковій чистоті, в од-ному місці (на поличці, на підставці).

Підсумок уроку

Які ранкові та вечірні гігієнічні процедури ви знаєте?

Який вид роботи вам сподобався?

( Роздача Пам’яток)

 

 

 

 

 

 

      

Категорія: Корисне для вчителів | Додав: holdashivkashkola
Переглядів: 3627 | Завантажень: 120 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz